Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 28.12.2010, 00:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.081
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Täytyy kyllä sanoa että nuo HDJ ovat hieman ylihintaisia mielestäni, ainakin suomessa, ulkomaan tilannetta en tiedä. Pyytävät järkiään 7000-1000e yli 600tkm ajetuista autoista. Jos budjetti antaa periksi niin toytotasta ennemmin tuollainen kuin -Matti-:lla kuin tuo hdj80.
Mitäs toyota miehet muuten on mieltä tuosta HDJ:stä kun olen kuullut muutamien viranomaisten manaavan autoa huonoksi jatkuvan nelivedon vuoksi.
Mä kans kannatan kovasti jatkuvaa nelivetoa, en ymmärrä mikä sen haitta vois olla. Pystyt ajamaan neliveto päällä myös risteyksiä ympäri ilman että voimansiirto haraa vastaan, eikä tartte miettiä onkohan nyt liian hyvä kitka tiessä, pitäiskö tyrkätä takavedolle jo. Tietty muutaman desin ottanee lisää kulutukseen, mutta sitä nyt saa jalalla säädettyä muutenkin.

Tollanen tumppimallihan on kyllä näppärä, sillä tekee uukkarin näppärästi venkslaamatta normi maantiellä.

Ja jos Toyotan hinta tuntuu kovalta niin osta lentolippu Saksaan ja ajat sieltä jollakin kotia. Säästyneepi useempia tonneja. Verot näissä vanhemmissa jotain 4000-5000€, riippuen vuosimallista ja kilsoista.
Uudempi D-4D-koneinen kuluttaa litran vähempi ja on tehokkaampi, mutta elektroniikkaa ja hintaa enempi. Ja tosiaan takaperän 100% sähkölukko korvattiin tekoälyllä=luistonestolla jarrua/moottorinohjausta pätkien.
Vastaa lainaten