Itselläni kokemusta lähinnä noista termotop- sarjan vesiwebastoista, ja niissä tuo polttimen rakenne aikapitkälti sama, ja tuota karstaa tuosta höyrystinhuovasta on tosi hankala saada pois.
Itse puhdistin omasta termotopista tuon palopesän ultraäänipesurilla (pesunesteenä taisi olla diesel tai propanoli)
tuo uä pesuri oli noin 4 litran säiliöllä, ja pesin sitä noin 24h, ja kaikki karsta ei vieläkään liuonnut pois.
Onko jotain liuotinta, jolla tuon karstan saa liukeamaan? onko kukaan kokeillu polttaa puhtaaksi???
Tuota karstaa ei kestä mennä rapsuttamaan, sillä tuo höyrystinpolttimen villa on huomattavan haurasta ja sitä ei kestä poistaa juuri ollenkaan!
tuota villaa en ole löytänyt mistään, ainoastaan koko poltin löytyy varaosana (termotop c)
Noista suodattimista sen verran, että osa asentajista suosittelee ja osa ei. webastossa muistaaksen ei ole mitään suodattimia (itselläni ei ainakaan ole, ja vajaa 10v toimi kuin kello)
jos pistät sinne normaalin mopon paperisen bensansuodattimen, veikkaan että tulee ongelmia.ehkä verkkomallinen vois toimia? mutta jos päätät sen sinne laittaa, niin pistä mahdollisimman lähelle tankkia, semmoiseen paikkaan etta saat täytettyä sen dsl:llä ennen webaston käynnistystä.
jos suodatin on annostelupumpun ja webaston välissä, niin lämmitin ei toimi!
Nuo webaston asennus ohjeet kannattaa lukea ajatuksella, ja toimia myös niiden mukaan, erityisesti
tuon annostelupumpun asennus-asento kannattaa tarkistaa, ja polttoaineputkien jatkokset/liitokset
pitää tehdä huolella, ja sähköähän pitää tulla kunnollisilla, lyhyillä johtimilla suoraan akulta. (pitkät/ohuet johtimet vaikeuttavat ennenkaikkea sytytystä joka puolestaan aiheuttaa karstaantumista!
ja tuo polttoainesuhteen säätäminen pakokaasutesterissä ei ole yhtään liiottelua.
eberissä suurinpiirtein samanlainen poltin, ja niissä on pumpussa sihti, joka kerää isoimmat sattumat, ja
joka toisessa se on puhkastu jossain vaiheessa....., ei kuulemma läpäse kohmeista polttoainetta ilman tuota särkemistä.