Vaihettu jakis tuli koeajettua muutamalla poljin lattiassa lähdollä. Ei paukkunu enään ketju yli, joten kait se parempi on.
Antaa meinaan aika paljon katu-uskottavuutta ku viritin pakoputkistoa sen verta, että tommosen pätkän rälläköin irti toisen puolen putkistosta.
Piti tuo pätkä poistaa että sai jakiksen pudotettua paikaltaan. Vielä se kasilta kuulosti vaikka neljä sylinteriä hengitti vapaasti ja toiset neljä vaimetimen takaa.
Vaihto perät sain vihdosta viimen purettua. Tuskaa meinas teettää takaperän purku, että sai rummun laakeroinnin purettua kun ei ollu 65mm hylsyä käsillä. No huonoista pihdeistä sai rälläkällä tehyä käypäsen avaimen. Melko piukaa on pyörittää 65mm nylokki mutteria. Kasaukseen pitää kyllä hommata sopiva hylsy.
Kokoisimpa hallilta löytyneitä vetareita yhteiskuvaan. Jos nuo joku laakista tietää mistä kotosin, niin oluet tarjoon. Sen verta helpotan, että kaks vetaria on fyysisesti samoja, vaikka aivan eri merkkien alta lähtösin. Kuvaus kulma ja paikka ei varmasti helpota tietämistä.