Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.12.2010, 18:48
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Kun vastus on ohmi, virta on ampeeri
1000 ohmia = kilo ohmi, virtana on siloin milliampeeri

Sytytysjohtimissa aina siis kilo ohmi, eli tuo kohmi..., muuten alkaa puolat muuttumaan muuntajiksi!!!

60.000V = 60kV...
Kipinäväli ilmassa 1bar paineessa 1000V / 1cm, tuosta helppoa laskea puristussuhteen mukaisesti paljonko tarvitaan kipunassa jännitettä. Se kun selkiää, niin sitten voi laskea energian ja kipinän purkautumisajan, jonka jälkeen selviää kondensaattorin koko...

Se on fysiikkaa sano ryssä kun koiran avaruuteen ampu ja mietti miten sen sieltä alas sais...

Ja kun "järjetön" sytkä, niin tilaa sieltä Finjector:sta johdinsarja (ilmoitat mikä auto / moottori), niin tilaa sulle BOSCH:n johdinsarjan, joka on sitte ainakin alkuperäinen silikooni piuhasarja
Jep, jep, kyllä tämä tästä, täytyy nyt sitten katsoa mikä on se juttu oikeesti, luultavasti Bosch mutta vielä noista tekeleistä ja minun tilanteessa, niin tärkeää siis on tuo johdon ohmi joka siis jossain 1 tienoilla ja päät sitten kohmi, no kun en oikein ymmärrä täysin, niin miksi ei sitten päihin sovi 2kohmi kun niitäkin kait on ja mitä se sitten saisi hallaa aikaiseksi :-)
Vastaa lainaten