Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.12.2010, 18:23
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Nyt tuli kuukausi sitten laitettua tuommonen vm -92, 2.5tdic manuaali.. Täysin ruosteeton ja tekniikaltaa erittäin hyvä yksilö..

35" mutikat hommasin pari viikkoa sitten ja samalla 70mm korinkorotus satsin, vielä alustaa pitäis saada nouseen...

Oisko vinkkejä tähän? Edestä ainaskin vääntösauvat tappiin mutta miten lisää? Ei riitä mulle se.. Taakse erilaiset jouset mutta mitkä? Pitemmät iskarit laitan luonnollisesti, niistäkin vois antaa vinkkejä..

Eli näillä näkymin autoon on tulossa: 35x12,5x15 mutikat 8" leveillä cromi mankuloilla, 70mm korinkorotus, alustan korotus, suurempi välijäähdytin parempaan paikkaan, suora 3" rööri, syöttöjä hieman lisää ja ahtoja hieman lisää. Myös safariteline pitäis tehdä..

NYT siis kaivattas kaikki vinkit mitä kannattais ottaa huomioon tässä rakentelussa, ja mielellään vähän tietoa mistä saan vehkeitä hommattua.. Kaikki muu kyllä itellä on hanskassa mutta lähinnä tuo alusta tuottaa päänvaivaa, ilmeisesti yläpallonivelen kääntämisellä sais keulan kans nouseen. Mutta kuulemma tappaa vetarit jos pallonivelen kääntää ja vielä vääntösauvat kirii tappiin. GR patrollin takajouset nostais perää +2.5" mutta perästä tulee kuulema helvetin kova..

Miten tuon alustan korottamisen muutoskatasus? Onko järkeä edes koittaa leimata?
Vastaa lainaten