Mopoista:
Rekisterikilpi tuli vakuutusmaksun suorittamisen jälkeen joka vuosi (erivärinen), joten tutkimalla selvisi, jotta kierto oli 10 vuotta --> eli kerättiin kaikki eri värit ja vakuutuksia ei tarvinu siten maksaa, kun oli kilvet "omasta takaa"

- Mankiin 75cc pytty, 22mm kaasari, mopo-sportista viilattu kansi ja pitkät välitykset 4" takarenkaalla, kulki 110km/h ja kytkin ei kestäny mitään... Yber-versiossa 80cc kone siitä ISOSTA (lue harvinaisesta) Hondan "mopo" moottoripyörästä, ja sillä sai mankin raivoisaan kiihtyvyyteen, mutta välitykset rajoitti kulkupuolen aina alle 120km/h nopeuteen... (nyyhkytys)

- PV suitsaan minimi RM80 pytty+kaasari (tietysti tasapainoitus) ja putkisto nakkilasta, välitykset uusiksi ja vahvat ketjut, niin alako runko repeemään. Yber-viritys oli laittaa RM125 kone, kulki niin kovaa että mittari meni ympäri rajoittimen väärälle puolelle ja kiihty vielä lisää (mittaria ei uskaltanu enää kattoa!!!) Piikit jäi kuin seisomaan...

- Solikasta oli paras "läskitankki", varsinkin kun faija hitsas duunissa uudet korvakkeet Hondan 250cc crossipyörän motille ja linjas ketjut "sinnepäin". Sano ettei saa ajaa kuin mettässä, ja vastaus oli "joo, okei" ja takapihalta 100m kävelyä ja laitteet tulille. Sen verran kovaa kulki, jottei kaverin 36hp Aprilia ollut toivoakaan pysyä perässä vaikka kulki 170km/h



Runko oli vaan niin letku, jotta jäi "paripyörän jäljet" hankeen kun sillä ajeli
- Tunaan aina 65cc pytty ja 21mm kaasari, kampiakseliin kevennys ja tasapainoitus. Kone kiersi n. 14000rpm, ja kesti ajaa kaasu pohjassa 2min, sitten suli kärjet tai kansipahvi "katosi" ja kansi ja mäntä meni ihan pas2...
Ja poliiseja kunnioitettiin, ei lähdetty karkuun, koska faija olis vetäny vielä kovempaa turpaan... Toisaalta laitteet kulki NIIN kovaa, jottei poliisi olis perässä pysynytkään!!!
