Joo pidempiä riipukkeita vähän tuuminkin.
Arvasinkin että jos postaan kuvai niin joku sen auton tunnistas jne,mutta ehkä huomenna päivännäöllä aivoni toimii sen verta että saan akut kameraan ja otan siittä kuvia.
Tuo korotus,se mua kiinnostas toteuttaa nin että se vaikuttas enempi maastoiluun,kun mulle on sellanen päähäninttymä tullu että toi korin nosto rungolta ei kauheesti vaikuta...? Tietenki ulkonäköön mutta onko SOA muuten oivallisempi. Lehtijousten riipukkeilla se tietty nousis vähän...ja kaippa se vaikuttas sitten jo hiukan positiivisemmin matkaan renkaan keskiöstä runkopalkin alareunaan ? Tai hitostakos mää näitä tiedän,siks kyselenkin. tuntus vaan siltä että jos runko on etäämmällä vaikka pyörien napojen tasosta niin toi pitkä hyttinen runko ei sitten niin hevillä ota osumaa maahan ?
ranchot ne muuten tais ollakkin,iskarit.
onko arb:n paineilmalukot ollu hyviä tuollaisessa muuten ?
Kyllä sekin mulla tietenki mielessä kävi että raahaisin ton kotio,ihan vaan paperien takia ja koittas pyrkii koko pa-kasta eroon vaihokaupoin mutta ois ne kivat itteki alle ruuvata,moiset renkaat.
lokarin kaaret tossa on,etenki edessä jo aika hervottomat rujoin kumi?levikkein.
|