Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 17.12.2010, 22:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors Näytä viesti
Listaappas ne kotikonstit kaikki mitkä kannattaa tehdä lukuunottamatta pumpun irroittamista ja sen viemistä pajalle..

Niin ja ahtoje nnosto vakio turbolla minne asti kannattais max. nostaa?? Ja onko helpoin ja paras tapa nostaa se rikoilla?
Olis täällä tietävämpiäkin kertomaan jos vaan viittisivät, ja kaikki normitemputhan tässä on jo kerrottukkin eli
-suuttimet kuntoon, avautumispaineiden tsekkaus/suihkun tarkastus ei maksa kuin parikymppiä koko setille diisselpajassa. Läjän kärjet parikymppiä kappale jos tarvii ruveta vaihtamaan.
-syöttöä lisää, tyhjäkäynti kohdalleen
-ahdonalaista lisää, jyrkempää karaa (alkuperäisessä on monta eri sivua mitä viilailla eri malliseks) ja kellolle painetta ja kokeilemaan millon painuu sopivan syvälle. Jotain liitua vaikka karaan että näkee minne asti on painunu, jousta säätämällä liike sopivaks.
-pumpulle ennakkoa lisää, jos ei heittokelloa ole niin sitten korvakuulolta sopivasti

Hukkaporttiin en lähtis koskemaan, vakionakin CT20 alkaa ahdistamaan jo riittävästi, joten ei kannata kiusata liikaa. Yhet normiprikat laipan alla nostaa painetta n. 0,2 bar, sen verran uskaltaa kyllä lisätäkkin jos kovasti himottaa. Ja savua lisäämällä paineet nousee luonnostaan jo jonnekkin lähemmäs baaria.
Vastaa lainaten