Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Haloo?  Entäpä jos tehtäs homma oikein ja laitettais perussyöttöä sen verran että jaksaa lähteä liikkeelle ja että saa tyhjäkäyntiruuvilla kohdalleen sinne 700-800 välille, sen jälkeen ahdonalaisesta loput että saa ahdoillakin savua ja kulkua. Mitään järkee sellasessa mikä tyhjäkäynniltä paikallaan polkien nokee koko tienoon... ehkäpä vielä kuitenkaan kulkematta oikeesti minnekkään.
Porukka valittaa ettei Läjät kule, säädöt persiillään poletaan max. satasta ja laitetaan se 2L-T:n piikkiin ku ite ei osata/viititä/kiinnosta säätää pumppu kohalleen. 2L-T:hen saa 50 hepoa lisää ihan kotikonstein.
|
Listaappas ne kotikonstit kaikki mitkä kannattaa tehdä lukuunottamatta pumpun irroittamista ja sen viemistä pajalle..
Tuohon omaan läjäänki tuli pelkällä pienellä syötön lisäyksellä ihan tuntuvasti lisää puhtia. Eikös ne ahdotkin nouse hiukan jo pelkällä syöttöjen lisäyksellä?? En ainakaan koskenut itse ahtoihin ollenkaan mutta silti alkaa loppu vedolla jo punanen palamaan mittaritaulussa ahtovalolla.
Jotain pieniä perus virityksiä voisin vielä tehdä jos vaikka -MATTI- laittais listaa mitkä ihan kotikonstein ovat viisaita ja hyviä vinkkejä?
Varmaankin se ahdonalaisen syötön lisäys maximiin eli sillai se kara että vasemmalle puolelle jää eniten tyhjää,vai näkeekö vakio karasta juuri eroa eri asennoissa edes? Niin ja ahtoje nnosto vakio turbolla minne asti kannattais max. nostaa?? Ja onko helpoin ja paras tapa nostaa se rikoilla?