Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 17.12.2010, 21:59
Nasum Nasum ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.03.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
HJ on hyvä rakennusmiehen auto, perä laita taittuu sirkkeli pöydäks...ja on siintä hyvä laitella okt:n ikkunoitakin, matala mallisemman rakennuksen räystäs laudoitus hoituu katolta käsin Ja onhan toi hyvä peli ajaa kalapaikoille, jos vielä huoltoauto niin duunaa työkaluboksin lattian tasalle niin on parille alamittaiselle hyvät nukkumapaikat...Työkalua ja muuta kalustoa mahtuu kyytiin jonkin verran...Ja itse ainakin etsiskelisin (87/10-->) 61 mallisarjaa olevan, jotta on ne lukot/12HT...

Ja mites perus duunarin hilux? Kulkis sit pitkät tavarat vähän mukavammin ja LUULEN että maasto ominaisuudet onpi paremmat kuin tuossa Hj sarjalaisessa...
Mulla kävi itsellä mielessä,että koska joka tapauksessa heivaisin takapenkit kaatopaikkakuormaan niin voisi jopa ajatella että värkkäilis hyttiin pääkaaren,ja pari tutkee siitä,taakseppäin,eli 4 pistekaaret tavallaan,ja sitten tohon pääkaaren väliin tekis ihan raakasti vaikka vaneerista väliseinän,ikkunalla. Lämpeis kajuutta nopeemmin ainakin ja rojut pysys takaloosterissa paremmin eikä virkavaltakaan vois sanoa että on kivääri lainvastasesti säilössä' kun siihe ei ainaka heleposti pääsis etupenkeiltä käsiks....tällasista olen kuullu että ovat muka huomauttaneet mutta en sit tiä. Jos mulla ei ois koiraa mitä usien kuskataan mukana omassa häkissään auton takatilassa niin eihän tuo ainakaan teknisesti ois edes paha muokata,kori avolavatyyppiseksi,hiukan tilavammalla hytillä,tyypiin kingcab ja mitä näitä on,sportscabeja. En sitten tiä mitä katsastusasemalla moisesta tuumattas,meniskö viel sopivasti nuo diisseliverot pieneks jos on muuteltu avolavaksi...siis tällain teoriassa,en mä ala sitä oikeasti edes toteuttaan,kyllä se iso katollinen tavaratila on ihan passeli mun touhuissani.
Vastaa lainaten