Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.12.2010, 21:52
Nasum Nasum ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 27.03.09
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
HJ on hyvä rakennusmiehen auto, perä laita taittuu sirkkeli pöydäks...ja on siintä hyvä laitella okt:n ikkunoitakin, matala mallisemman rakennuksen räystäs laudoitus hoituu katolta käsin Ja onhan toi hyvä peli ajaa kalapaikoille, jos vielä huoltoauto niin duunaa työkaluboksin lattian tasalle niin on parille alamittaiselle hyvät nukkumapaikat...Työkalua ja muuta kalustoa mahtuu kyytiin jonkin verran...Ja itse ainakin etsiskelisin (87/10-->) 61 mallisarjaa olevan, jotta on ne lukot/12HT...

Ja mites perus duunarin hilux? Kulkis sit pitkät tavarat vähän mukavammin ja LUULEN että maasto ominaisuudet onpi paremmat kuin tuossa Hj sarjalaisessa...

Ainakin wanhoissa,onko ne ny sitten ykkös-kopan hilukseissa,on aivan mahdotonta istua,en mahdu sinne ratin ja jakkaran väliin kuin ehkä isolla kenkälusikalla,tarttis tehdä hytistä joku köyhänmiehen king-cab tyyppinen. 192cm pituutta mulla,ei vaan mahdu ei,hanttarinkin puolella polvet on kiilaantunu ärsyttävästi kojelautaa vasten ja pää on kii katossa jne. Mille ihmeen pygmeille noi on edes mitotettu
Vastaa lainaten