Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Aamen. Juuri tuon takia itsekin unohdin koko Noksun luurit. Käsittämätöntä shittiä. Pudonneet vähän kelkasta. Tosin itse en ole tyytyväinen androidin omaa sähköpostisoftaan. Se jumittaa välillä aika urakalla. Noksussa ei ollut sen suhteen ongelmaa, mut eipä se kyllä kaikkia viestejäkään lukenut. Galaxy on kyllä kaikki viestit lukenut kuten kuuluu. Pitäs joku järkevämpi sähköposti softa saada. Onko kellään ehdotuksia??
Tuossa muuten eräälle käyttäjälle kävin tuuppasemassa N8 luurin. En tiedä oliko yksilö vika, mut heti kun ne alkudemot ja säädöt oli tehnyt niin luuri jymähti. Ei tehnyt mitään. Sit akku irti ja koko homma piti tehdä alusta alkaen uudelleen ja taas se teki saman. Kolmannella kerralla toimi. Itse en kyllä sille luurille lämpiä.
|
Ainakin N97 ominaisuuskiin kuulluu tämä jämähtäminen. Saatanan hullu kun menin ostamaan Nokialaisen vaikka niin vannotin että ei ikinä. Tätä N97 enne minulla oli Ericsonin k800i ja k850i
3 vuotta puhelimet oli joka päiväsessä käytössä ilman mitään korjauksia tai tökkimisiä.
Kahvikuppiin(sokerihahvi) pudottamista ei kestäneet kaiken muun kyllä.
Viime jouluna arvelin että ostampas itselle ja vaimolle lahjaksi tommoset n97.
Joo ei ois kannattanu. 3 kertaa käyny jo huollossa, alkuperäsestä puhelimesta on jäljellä enään takakuori.
vikoja mitä ilmennyt:
-kenttiä ei meinaa löytää
-huonot kuuluvuudet
-laturin usb vittuilee
-tökkii
-sammuilee
-lataa mutta akku silti tyhjä
-akku ei kestä pitkään
-jumii
-lämpenee (niin kuumaksi että joutuu hnaska kädessä puhumaan

)
-kadottaa kaikki numerot
-kadottaa kaikki kuvat
-kosketus näyttö ei pelaa aina
-näppäinlukko nappiei toimi aina.
Noh eiköhän siinä suurimpiirtein kaikki ollu.
Niin sitä joutuu vaan vanhan ericsonin kaivaan kaapista nokian tilalle. viimeksi huollossa meni 3 viikkoa.