kun katsot auton alle niin huomaat et etumurikka on kinkapissa "väärällä" puolen...
leveyden puolesta paten akseli vois olla passeli, joutuu vaan vaihtamaan akseliputket päikseen. nehän nääs irtoo valumurikasta kun porailee tulppahitsit pois ja antaa lekaa, lämpöö, kirosanoja ym voima konsteja. samoin kääntökuulat tarvii kans irrottaa putkista ja laittaa oikeille paikoille.
dana 44 akseleita löytyy "väärän" kätisinä valmiiksi ja ainahan kinkapin lootan perään voi laittaa jonkun muun jakotoosan...
sitten taas tarvii puntaroida et mikä on järkevää? mätään kinkappiin nähdä vitusti vaivaa vai ostaa suoraan jäykkä akselinen auto?
niin ja kinkappii ei oo saanu jäykällä akselilla et ilman poikkeus lupaa semmosta ei sinne saa leimattuakaan, jos kilpi peliä tekee.
|