http://www.nordlahaparanda.se/subdet17.htm
ja kun ostaa tarpeeksi pitkät, niin jää sopiva hukkapätkä että voi jatkaa sakkeleilla vaikkapa isommille pyörille.
Noiden monimutkaisempien ketjujen jatkaminen/lyhentäminen huomattavasti vaikeampaa, sillä pitää jatkaa
neljä kettinkiä, ja jos jatkopala on pitkä ja/tai renkaan leveys muuttuu paljon niin ei asetu helpolla.
Ja nuo kurma-auton ketjut varmasti kestäviä ja pito varmasti hyvä. ja parihinta verolla jotain reilu 200 euroa
Joskus ollut tuommoisissa ketjuissa ongelmia, ettei tahdo pysyä tasaisesti päällä, mitenhän nykyään?
Ja päällelaittoon kannattaa suunnitella jokin kiristävä työkalu, sillä käsivoimin jää niin löysäksi että tulee vahinkoja.
Yksi tapahan olisi pistää ketjut jollellin toisille vanteille ja kumeille, ja vaihtaa rattaat bussipysäkillä.
-> ketjut sais kunnolla paikoilleen, ja vaikkapa kiinnitettyä vanteeseen hitsattuihin apusilmukoihin.