Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.01.2004, 19:02
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Hiukan on jääny mulla noi laatikoiden öljyt edellisen omistajan harteille,automaattia kyllä pidetään nykyään ihan ykkösenä päävaihteisto öljynä,Perissä kuitenkin mersuissa olen aina pitäny mersun omaa A-öljyä, koskapa eivät ole mulle täällä muuta myyneet.Samaa sanoo mersun liike,ettei sinne pidä laittaa muuta kuin sinne vasitsti kehitettyä öljyä.
Aikoinaan menin alkutalvesta autotarvike liikkeeseen ja kerroin tarvitsevani notkeampaa öljyä perään,kaveri löi putelia pöytään ja sit niinku muuten vain kysy et mihin autoon ja kun sanoin sen menevän mersuun,ni näppäsi putelit kainaloon ja sanoi ettei he tietoisesti myy mersuun muuta kuin siihen tarkoitettua vasittua öljyä.Kertoi firman maksaneen pari perää mersuihin kun asiakas oli ostanu heiltä mersuun perä öljyä.Tarkisti sittemmin asian paikalliselta mersun myyjältä ja sieltä vahvistettiin asia.
Asian tiimoilta olen saanut jonkin verran korvilleni eri tahoilta,mutta kehoittaisin kuitenkin kaikkia MB:n omistajia selvittämään tahoillaan asia itselleen,tämä tarkoittaa sitä etten aio kinastella asiasta tämän enempää,mut en myöskään käytä muuta öljyä omissani kuin tätä A:ta.
En sekoita nyt lukkoperä öljyjä tässä vaan valmistaja kehoitti käyttämään tätä oli sit lukkoa tai ei.
Satasen lukkohan ei mitään lukkoöljyjä tarvii...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten