Topic on venynyt ilmeisesti jo niin pitkäksi ettei kaikkea jaksa/kiinnosta lukea...
Siis kemissä Länsipohjan autotesti ja katsastus-asema on päästäny kaksi berttaa pahasta ja antanut leiman 35":lle ympyröille.Jossakin, topicin vaiheita kun tarkasti seuraa,on joku kertonut sitten tämän säännöksen koskevan myös montaa muuta toyotan mallisarjan ajokkia(siitä mulla ei ole mitään käytännön kokemuksia),mutta nyt kun äkkiä hinaa BJ40:sensä konttorille ja pyytää tilaamaan yllä mainitulta katsastus asemalta dokumenttiä,saattaa vielä ehtiä muutaman muun onnellisen joukkueeseen.Olin tänään tuon kats.aseman omistajan kanssa porinoissa ja hää sanosi mulle et joka vielä aikoo saada käytettyä hyväksi vallitsevaa tilannetta,täytynee olla kohtuullisen ripeänä,sillä herrat ovat menossa pitämään koulutuspäiviä,missä kuulemma tämä em. rengas-asia tongitaan pohjamutia myöden.Eli viikon kahden kuluessa selviää sit jääkö tämä ko.tilanne vallitsevaksi vai riistetäänkö tämä piskuruinen onnen kipenä harrastajiemme syvistä riveistä tunteettomasti wex...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|