Omassa ollut Detroit Locker jonkin vuoden. Uutena pelästytti aina kerran viikossa kolauksella+nykäsyllä kun päätti vapauttaa itsensä kevyessä vedossa maantiellä, yleensä kurvin loppuosassa. Nyt on joko kuski oppinut tai lukko hioontunut, mutta sitä ei tapahdu enää kuin luokkaa kerran kk:dessa. Liikkeellelähdöt on opeteltava: Lukon ominaisuuksiin kuuluu tuo n. 30 asteen väljä kardaanista mitattuna, joten löysät kevyesti kytkimellä ennen kun aletaan suunnittelemaan banzai -lähtöjä. Mutkassa jos vedätät reilusti tuntuu nykäsy kun lukko ottaa kiinni, mutta tämä softlocker ei pidä ääntä kytkeytyessään. Tuon ajotekniikan kadulla oppii nopeasti ja 100% lukon etua on vaikea lyödä. Talvella myös iso apu, ei aina tarvi nelikkoa sornata 5cm kuopan takia parkkipaikalla. Samoin perä kääntyy kaasulla varmasti eikä tule enää niitä tilateita niin kuin kitkalla jolloin vain toinen puörä päättikin pyöriä kun yritti kaasukäännostä... Ja kampe on täysin huoltovapaa, ei sähkövikoja, ei ilmavuotoja

. Ainakin Detroitin tekele myös todella vahva.
http://users.kymp.net/dsl11271/Offik...itBackLash.gif