Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.01.2004, 21:29
Guest

Perusasetus

tanaan meinas olla tiukka paikka kun piti luovuttaa hotelli ja ettia hostelli tilalle, no se loyty helposti mutta ne haluskin maksun etukateen, eika mulla ollu kun yhden yon maksuun varaa ja rahat on kaverilla joka oli totaalisesti kadoksissa... oltiin sovittu et nahdaan klo 13.00 hanen asuntonsa edessa (porttikaytavaan paasee vain avaimella) niin miesta ei nay missaan... onneks sit toisella kerralla paasin jo sisaan ja soittelemaan ovikelloa, joka ei sit toiminu lainkaan, no sit hakkaamaan ovea nyrkilla ja meni muuten tosi pitkaan ennenku heras, tiukka uninen mies. no onneks on nyt hommat kunnossa ja sain taas rahaa elamiseen... (muuten olis ollu ankeaa seuraavan paivan jalkeen, kun ei olis ollut kattoa paan paalla)
Oon katellu lentoja poispain, vaan tuntuu olevan aika kallista talla hetkella, menee ainakin 9-10 paivaan saakka, huomen meinaan kylla kayda kyselemassa bussimatkoja muihin maihin, kun niita tuntuis olevan tarjolla kohtuuhinnoin. Ajatuksena ehka tsekki, tai sit belgia, kun niihin tuntus paasevan edullisimmin...

Uusi vuosi taalla oli muuten todella massiivinen, niinkun saattoi arvata, siis jengia oli ihan tajuttomasti ja tosi isot ilotulitukset. Oltiin vahan paremman kuoharipullon kanssa Placa Catalunialla, jossa siis tosi paljon porukkaa, tulipahan sekin koettua.

Lahipaivina olis tarkotus kayda vahan turisteilemassa, eli kattomassa fc barcelonan harjoituksia(jos sinne paasee) ja sit taalla on sellanen "vuoristohissi", siis sellanen joka riippuu tuolla taivaissa ja silla paasee johonkin linnaan, nin siella vois kayda ja sit olis viela huvipuistokin, mut pitanee miettia et mita ja milloin...

Nyt pitas lahtee kampille, mulla on sanky sellasessa dormitory huoneessa, olikohan siina 10 petia, ei siella kylla ainakaan aamulla nayttany muita olevan, saali sikali, vois olla kiva jutskata muitten matkaajien kanssa... Kavin just kaupassa ja jos vahan iltapalaa nauttis tassa viela ja sitten lukemaan crimeandpunishmenttia ja unille...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten