Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 02.12.2010, 23:29
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Onks puristuksia mitattu, tulis mieleen vääntyny kiertokanki... Eikö ollu venttiilit osuneet mäntiä päihin ?
Kaikki männät nousi samalle tasolle eikä mäntien päissä ollut venttiilien kuvia. Ensimmäisenä minullekin tuli mieleen että on tapahtunut törmäyksiä, mut kuten kirjoitin ei venttiilikoneistossakaan ollut mitään vikaa... Puristuksia ei tosin ole mitattu koneen ollessa kasassa, mut kai niitä pitäisi olla kun kansi on koeponnistettu koneistamolla

Sytty on säädetty samaan missä se on viimeiset 6 vuotta ollut, merkittiin jakajan jalkaan ennen purkua.

Mikä kumilaippa, täh? Ruiskun puolta en purkanut ollenkaan, imusarja oli kaikkine rojuineen irrallaan. Joku voisi kertoa, onko tässä 1- vai 2-pisteruisku vai mikä, joka tapauksessa kaasarin näköinen mötikkä imusarjassa on eikä suuttimia imusarjan sylinterien päässä...

Kaksi keskimmäistä sylinteriä ei siis höngi kunnolla tulta, se on jo selvillä. Onko noille joku erillinen kumiliitäntä/laippa/härpäke kun ykköselle ja neloselle? Vai kenties erillinen suutin jossain kohti imusarjaa? Kannen ja imusarjan väliset tiivisteet on siis uusittu, ei ollut vaikutusta.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten