Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse
No täähän kuulostaa ihan mun HNBA:lta. Vaihoin siihen kaasaria ja jakajaa ja tein kaikenlaisia temppuja mutta koneen vaihto oli sitten se millä toi homma vasta korjaantu. Vähä meinas ruveta *tuttelemaan kun olin ekaa kertaa ikinä metässä ja kuumana tolla ei päässy hitaasti 'edes kävyn yli' alle 3000rpm ja kytkimen luistatuksella. Eli saattaappi olla että sullakin on 'VAAN' kone loppu. Kun purkasin koneestä öljypohjan ja muita tarpeellisia palikoita takavetokoneen sovittamista varten niin löytyhän sieltä sitten ihan alumiinimujuakin pitkin maisemia.
Nouseeks siinä öljynpaineet mihinkään? Omassa nousi kuumana kierroksilla just just viisarin verran yli asteikon alimman reunan :-) Uudella koneella rupes sitten öljynpainemittarissakin tapahtumaan jotain.
|
Mä ostin kanssa maanantaina hurmaavan nivan. En oo huomannu kertaakaan että öljypaine mittari värähtelis mihinkään suuntaan. Maantiellä kun maltillisen yrityksen jälkeen saa 80km/h mittariin niin eikös sieltä tule joku ylämäki ja vauhti hyytyy 50km/h

Taitaa olla tollakin koneella ne parhaat kilometrit jo takanapäin