Näytä yksittäinen viesti
  #133  
Vanha 01.12.2010, 21:06
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

no kysytääs sitte että jos koitan ilman hukkista ni missäs menee se raja mitä toi vakiokone kestää pitemmän päälle paineita? (1,5bar?) ja sitten meinasin kysyä tohon patelta sellasta läppätsydeemiä mikä tulis tohonne pakopesään kun on 2 osanen (siis se osa mistä turbo kiinnittyy pakosarjaan) niin sellanen että se peittää sen toisen reijän ja vasta kun pakopaineet nousee riittävästi niin sitten se läppä avautuis että sais sen heräämään alempaa. toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin kun noin epäselvästi selitin. mites muuten leimalla ton vehkeen kaa ku katsuri laitto eilen vikalistaan myös korissa olevista ruostevaurioista niin esim takakontin luukun alaosassa keskellä on muutaman sentin matkalta reikä niin onkos teilläkin herjannut vastaavista? kun on rungollinen peli eikä kori oo kantava osa niin mietin vaan... ainiin ja työvalot pitää kuulemma olla taaksepäin suunnattu koska huoltoautossa se työn pitää kuulemma tapahtua takakontin luona eli edestä pitää kääntää 2 työvaloo kun on suunattu sinne etuviistoon notta näkee mettässä kannot yms paremmin...
Vastaa lainaten