Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Minä olen kyllä ymmärtänyt että noita alleajosuojia ei kevyessä kalustossa edes tarvita, on ihan muute vehkeet kyseessä mihin menisi? Ei ainakaan mulle koskaan tullut sanomista oman kanssa että tarvetta olisi ollut, ja vielä huvikseen varmistin asian. Roiskeläppiä voi joku vaatia, mutta siihen jos sanot että auto on koko ajan metsäkäytössä ja roiskeläpät rikkoontuvat, niin on vähän niin ja näin vaativatko niitä silloin.
Hassusti on katsuri STRO:ta tulkannut, koska 225/75 R15 (Norm = 719mm) on kyllä liian pieni 31" (norm. = 775mm) leimaamiseen. 225/75 R16 (744mm) kyllä riittää, mutta sitä ei ole tyyppihyväksyntätiedoissa ja tarvitsee lapun maahantuojalta tai korjaamolta.
|
Juu kyse oli siis noista 225/75-16 kumeista eikä 15-tuumasista, typo. En nyt muista oliko jopa -99 XJ sitten noilla 16-tuumasilla, mutta niillä se katsuri ne millit kuitenkin tarkisti.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty
Meillä päin katsuri meinas ettei tartte olla juuri kyseiseen autoon lappu vaan riittää että on samalle auton mallille eli kelpaa lappu jossa eri valmistusnro mutta malli sama.
|
Lappu niin, mutta mitä siinä sitten on, jos 31*10,5-15 renkaat kerran em. vedoteen käy ilman lappua?