Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 31.12.2003, 15:21
Gazza Gazza ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.03.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 86
Perusasetus

Jees, eli nyt on ollut luurit jo yli viikon oikeassa käytössä ja tyytyväinen oon ollut. Se että langattomilla ei kuulu betoniseinän taakse on ainakin Sennheisereilla potaskaa. Musiikki kuulu ihan hyvin kun vein roskia pihan roskikseen ja välissä oli ainakin 1 betoniseinä ja matkaakin taitaa olla yli 50 m.

Kuulokkeet sinäänsä tuntuvat hyvältä päässä, toisin enpä ole vielä pitänyt kuulokkeita monta tuntia putkeen päällä. Häiriöitä ei ole, pari kertaa olen kuullut hiljaisen ja lyhyen ns. kirskunnan äänen, siis sellaisen kuin laite olisi jotenkin korjannut taajuuttaan. Taustakohinaa ei ole, vaikka siitä varoteltiin. Jos esim. televisiossa tulee ohjelmassa äänetön hetki, ei luureistakaan kuulu mitään...

Ainut huono asia on se että kaverillani oli hajonnut akku(sama merkki, eri malli), oli ollut käytössä 1-2 vuotta. Uuden akun hinta oli ollut n. 20€. Ja akusta sen verran että ohjeiden mukaan akku kestää yli 4 h per latauskerta...


Over all, olen todella tyytyväinen ostokseeni. Tiedän että langalliset ovat parempia, mutta liikkumavapaus on kyllä iso plussa! Suosittelen että edes kokeilisitte langattomia jos olette luureja hakkimassa.´

-Gazza

Vastaa lainaten