Muovilärpäke otettu tilapäisesti pois ja kolinat loppu. Vika siis löyty suoraan nenän edestä kaikkein selvimmästä paikasta; ei vain osannut yhdistää siihen kolinoiden äänekkyyden ja voimansiirron suht laajan sivuttaisen elämisen vuoksi. Mutta tulipa samalla palstahenkilöiltä paljon arvokasta lisätietoa eri vikaantumisvaihtoehdoista; kiitoksia vaan kovasti. Toivottavasti tästä vika-analyysistä oli puolestaan apua muille, ettei tartte tupeksia kahta viikkoa saman ongelman kanssa.
Syyllinen oli siis kovan tällin tai useita sellaisia saanut jakiksen poikkipalkki, joka veti jakiksen vinoon aiheuttaen yoken ottamisen kiinni katalysaattorin johdon sähköliittimen kiinitys/suojamuoviin rasituksessa ja siten muovin lärpättämisen (joka kuullosti paremminkin KOLINALTA).
Seuraavaksi menee palkki vaihtoon ja/tai modattavaksi sun muuta projektia, mutta ne onkin sitten toisten topiikkien asioita! Kiitos ja kumarrus, tää topiikki oli mun puolesta tässä!