Lähinnä päätös tehtiin SuperRamin ja MiniRamin välillä. Aluksi Miniram vaikuttikin kiinnostavalta vaihtoehdolta. Ajatus siitä että moottori kehräisi kiltisti 6000rpm kuulosti kiihottavalta. Lisäksi Miniramin asennus tulisi olemaan 1-0 helpompaa kuin Superramin. Negatiivisena asiana suurimpana nousi pintaan alapään väännön häviäminen yläpään HP lukemien tieltä. Lisäksi Miniram olisi tullut maksamaan hieman enemmän..
Tästä päästäänkin sitten SuperRamiin joka nimenomaan antaa "low and mid -range" vääntöä. Lisäksi Superram jaksaa laulaa kivasti yli 5000 rpm joka riittä meille vallan loistavasti. Koko tämän homman tarkoituksena on saada "lähtöjä" corvetteen eikä niinkään mitään nopeusajoa.
Myös Superramin ulkonäkö vetää kieltämättä puoleensa (vaikka asennus onkin vittumainen). Lisäksi koko Superram paketti (plenumi, runners, intake manifold) saadaan kohtuu "edullisesti"

Perus 350 + Superram + LPE 74219 nokka + AFR 190cc kannet antaa tehoja jossain 375~400hp kieppeillä.
Täytyy tässä mainita että ihan ensimmäisenä vaihtoehtona (ennen rameja) mietittiin TPIS linjaa, eli TPIS Large Tube runners, Intake manifold, headers, sopiva nokka jne...
Kone olisi pysynyt melko vakion näköisenä mutta rahaa olisi siltikin palanut aivan samalla lailla. Ja tulos olisi paaaljon vaatimattomampi kuin Superramissa.
Tuli virheellisesti kiireessä kirjoitettua aikaisemmin että perävälitykset menisivät vaihtoon. Näin ei kuitenkaan päätetä tehdä vaan 3.07 perä riittää hyvin Superramille varsinkin kun kyseessä on automaatti corvetet. Mutta Turbiini ja Shift kit ovat ehdottomat
Tarkoitus on tosiaan kerätä KAIKKI tarvittavat osat, jotka sitten laitetaan kerralla paikoilleen.
[poikkeushakemuksen AKE:lta]
Prkl... ..
Ehkäpä onkin parasta että keskustelen jatkossa projektista e-mailin välityksellä niiden kanssa, jotka siitä haluavat tietää
--------------
1988 Corvette