Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Oisko sulla kuvaa siitä palkista, niin voin verrata onko se enempi vai vähempi rutussa kuin toi allaoleva. Luulen myös, että pakoputken reitti voi olla toinen kuin mulla, eli erilainen palkki siltä osin. Sullahan oli se edellinen korimalli...?
|
Jos muistan ottaa niin saat kuvan. Olen 100% varma että palkki käy sinne. Ei ole varsinaisesti taipunut yhtään, ainoastaan laatikon kiinnitysreikien alueella alemmassa pellissä muistaakseni pari pientä lommoa. Nekin menee piiloon jos hitsaa vahvikelevyn alle. Tarkistan vielä kun pääsen tallille.
..ja usko nyt vaan, '84-'01 on ihan sama korimalli

Lyhyesti sanottuna '87-'96 ja '97-'01 autoissa ei ole korin ja kiinnikkeiden osalta eroa mikä vaikuttaa osien kiinnittämiseen - jotain kyllä mutta en jaksa alkaa tarkentamaan. Ainoat "hankalemmat" on '84-'86, kun tulipelti on eri mallinen uudempiin verrattuna (esim. suoraa kutosta ei niihin ihan helpolla vaihdeta GM V6- koneen tilalle). Mutta käytännössä noitten facelift Jeeppien kaikki irrotettavat peltiosat käy vanhempiin, ja sama toisinpäin. Ovetkin kelpaa kiinnikkeet vaihtamalla. Korin pokkauksissa toki on vähän eroja. Aika paljonhan porukka on jenkeissä vaihtanut vanhempiin noita uudempien keuloja yms., ja muutamaan Comancheenkin olen nähnyt laitettavan uudemman Cherokeen keulaosia, koko sisustan kojelautoineen, yms...