Työpäivä
6:25 känny piippaa. Etsin unissani kännyä ja räplään sen pois päältä
6:31 känny piippaa taas. Räplään kännyn käsiini ja saan hälärin pois päältä. Tungen kännyn tyynyn alle
6:37 känny piippaa once again. Menee about 30 sec ihmetellessä että mistä v....sta se ääni kuuluu. Otan kännykän esiin ja tökin näppäimiä satunnaisilla sormiosumilla
6:43 känny ei soikaan mutta en mä siitä mitään tajua
6:45 säpsähdän hereille ja katson kelloa jossa on punaiset diginumerot... näyttää 6:45. Mietin: "jaa kohta pitää nousta ylös". Rentoutan niskalihakseni ja pääkky putoaa takaisin tyynylle.
6:50 känny ei soi vieläkään. Olen varmaan räplännyt sen kokonaan pois päältä.
6:58 säpsähdän taas hereille kun mikään ei soi. Etsin kännykän käteeni ja huomaan että olen painanut vääriä näppäimiä. Laitan herätyksen klo 7:05. Painan pään taas petiin.
7:00 taas hälyttää jossain. Räplään kännykkää ja ihmettelen kun mitään ei tapahdu. Sitten selviää että se onkin yöpöydän kello mikä piippaa tällä kertaa. Kiroilen itsekseni ja pamautan kellosta äänet mäjelle.
7:05 kännykkä ilmoittaa itsestään vielä kerran. Nousen ylös viiden kilon pussit silmien alla ja hiippailen etsimään vaatteitani. Toinen sukka löytyy sängyn vierestä, toinen eteisestä. Saakelin koirat. Muutkin vaatekappaleet löytyvät sieltä täältä.
7:10 Vaatteet vihdoin päällä. Kuljen peilin ohi hätäiseen. Ehdin huomata että hiukset ovat vasemmalta puolen taas pystyssä.
7:15 Koirat pitää käyttää ulkona. Saakelin koirat. Kymmenen minuutin pikamarssit ja tarpeet naapurin lumipenkkaan.
7:25 Koirat sisään ja samantien töihin
7:40 Töissä. Taas 10 minuuttia myöhässä. Ai niin ja se aamusyöminen, mitä se oli ?
Vapaapäivä
Kännykin pitää vapaapäivän.
<center>---------------------------</center>
<center>yesterday I was very very drunk</center>
|