Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v
no joo.. joku vitun ammattirahtari asialla  ensinnäkin,mä en ajanut kyseistä yhistelmää.
siis toi romu irtosi vasta ojan pohjalla ja vasta sitten kun kärry oli jo irronnut vetoautosta ja aisa osui vastapenkkaan tehden äkkipysäyksen.
EIKÄ tässä pettänyt liinat vaan kuormiensidontalenkit virolaisesta respo kärrystä.. liinat on ehjät ja periaatteessa käyttökelpoiset vieläkin. 4000 tai 4500kg sertexit oli liinoina.
no minkäs teet enää.. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
ot.. kävisköhän pätkän rungolle 410 suzukin kori.. sellanen olis nurkalla..  mikä lie suikassa akseliväli?
|
En ammattirahtari,vaan ralleissa seurannut jonkun verran tuota sidontaa ja tullut jopa nähtyä muutama tapaus jossa tuo kunnon sidonta on säästänyt kilpurin suuremmilta tuhoilta. Eräillä karkasi kärry luisuun,kaiteen yli ja irtosi perästä,tästä kärry aisa edelle ojanpenkkaan ja ympäri. Kilpurista hajosi muistaakseni puskuri ja lisävalot,auto pysyi koko ajan kärryssä kiinni. Kyseessä siis kuomullinen kärry.
Tuohan ei taas sitten ole sitojan vika jos kärry hajoaa,ja tarkoitin tätä sidonta hommaa enemmänkin yleisellä tasolla enkä suoraan sinulle.