Viestiketju: Jälkiasennus xenonit
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 24.11.2010, 08:53
ankkuli ankkuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Hyvinge
Viestit: 160
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Aika paljon näkee H4 xenoneita vastaantulevissa autoissa, joissa on rihlatut umpion lasit. Niissä toisinaan vähän häikäisee, mutta lähes missään rihlaamattomalla lasilla olevassa umpiossa ei ole vastaantulijan valot ainakaan minua häirinneet. Se kyllä maantiellä jo itse erottaa missä on muutossarja ja missä alkuperäinen xenon.
Jälkiasennussarjoissa on reilusti eroa. Muuanteen britanniassa valmistettuun Nissaniin laitoin Motonetin H4-sarjan. Kyseessä on kaksi"lankainen" malli, jossa lähivalon rajain on lasin ulkopuolella kiinteänä. Piuhat ym. oli normaalia, hiukan rimpulan tuntuista, mutta toimivaa kiinalaatua. En havainnut mitään häiriöitä radion kuuluvuudessa tai muuallakaan sähköpuolella.

Lampuista tuli reilusti valoa, mutta pitkien valokuvio teki niin kirkaan läikän auton eteen, että sen yli tähyileminen kävi pidemmän päälle rasittavaksi. Lähivaloilla ei ollut alkuperäisen kuvion muistoakaan, vaan kuvio hajosi ylöspäin ja häikäisi jo helikopteriakin. Askartelin lähivalorajaimeen ohuesta pellistä lisäkkeet niin, että rajain nousi reilusti "langan" sivulle, jolloin lähivalon kuvio alkoi pysyä suunnilleen tiessä. Olisi pitänyt irroittaa koko rajainhässäkkä, ja tehdä se uusiksi, mutta katsastuksen alla keräsin tuikut pois, eikä kiinnostus moisen romun kanssa leikkimiseen ole palannut. Peltoautoon tai mettäpeliin siitä saa joku kynttilät halavalla jos luulee tarvitsevansa. Liikenteeseen en missään nimessä suosittele. Välillä näkee liikenteessä autoja, joissa on ilmeisesti sama sarja modaamattomana ja saataa häikäistä ikävästikin.

Viimeksi muokannut ankkuli : 24.11.2010 08:56
Vastaa lainaten