Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 24.11.2010, 08:18
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

ohjauksesta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Olikohan niin että joku sympioosi, pajeroa+hiluxsia+hoojiita...tarvii käydä joku päivä suorittaa teollisuus vakoilua.
jos sen vaivan näkee että alkaa rakentaa tehostettua ohjausta niin eikö se kannata kerralla tehdä hyvä?? voihan se aavistuksen maksaa kun hommaa osat eli 110/170 simpukka ja siihen sektorivarsi, sitten kunnolliset hysteeriset kääntövarret ja raide- ja vetotanko M23x1,5 päillä joita menee neljä kappaletta. simpukkaa varten löytyy sovitepelti jos ei itse halua sitä tehdä ja kaikki muu käy bolt on periaatteella. tuollaisilla kun tekee niin tulee kerralla hyvä, osat on yhteensopivia, todettu käytössä kestäviksi, kelpaa myös katsastuksessa. ja jos joskus myy autoa niin ei tuollainen ainakaan myyntiarvoa vähennä.

tietysti jos jotakin kilvetöntä peliä rakentaa niin sellaseen voi "harrastaa" ja soveltaa vaikka mitä osia ja tehdä asiat vaikeimman kautta. kilvellisessä ohjaus on kuitenkin aika merkittävä osa ajamisen ja turvallisuuden kannalta, jos omasta ei välitä niin edes muut tiellä liikkujat kannattaa huomioida.

Viimeksi muokannut lepoantti : 24.11.2010 08:52 Perustelu: typoja
Vastaa lainaten