Viestiketju: Lada Nivan korotus
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.11.2010, 16:25
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Perusasetus

Kannattaa kirjoittaa tälle palstalle hakuun lada niva sitä kautta löytyy ainakin oma osioni jossa jonkin verran aloittelijan kysymyksiä ja niihin saatuja vastausia nivan rakentelusta. Haulla löytyy myös varmasti muutakin,kuten esimerkiksi patu925:sen niva rojekti kertomus kannattaa lukaista,häneltä niva tietoa löytyy. Myös ladafoorumilta olen itse tietoa etsinyt,siellä aika pitkä pätkä nivan modifiointi juttuja..

Korotuksesta,Itse korotin nivaani Mersun jousilla(w123) ja taka-akselille hitsasin jousilautasen alle Parin/kolmen sentin palikan jostain romuraudasta,Ei kovin kallis tapa korottaa. Samalla kannattaa vaihtaa pidemmät iskarit niin saa lisää myös sitä ulosjoustoa.

Renkaina itsellä alla insa sahara turbo (taitaa aika monet käyttää nivassa?) juurikin tuossa 235/75/15 koossa. Suzukin vanteilla (SJ410),Tämä alkaa mielestäni olla aika maksimi koko nivaan. Myös metsäpeliin, tuossa koossa mahdollista pitää auto vielä "melko" ehjänä ja mahtuu vielä alle kohtuullisella työllä.. Tosiaan Näillekkin joutuu tekemään tilaa eivät mahdu muuten pyörimään kunnolla.
Vastaa lainaten