Olis varmaan niin mutta tuo riittänee mulle kun en meinaa puuhun kiivetä autolla

Saahan noita lisää jos siltä tuntuu (paitsi että toiset sais olla mun tapauksessa sitten jotkut halpis ketjut kun ei noi Königit ihan ilmaset ollu).
4x4 autosta mulla ei oo ketjuilla vielä kokemusta mutta ihan normi kaksvetoonkin ne tuo kyllä reippaasti lisää etenemiskykyä hangessa. Sillä voi tietty spekuloida että 4x4:ssa etu- ja takapyörille tulee eri halkaisijat kun vaan toisessa päässä on ketjut, ja silloin esim. etupyöriä osittain lykätään eteenpäin jos takapäässä on ketingit. Mun tapauksessa se ei kuitenkaan haitanne kun tarvin niitä lähinnä syvässä hangessa tai sit vaan lyhyen pätkän kun oon ajanu auton johonkin juntturaan.
Suzuki Jimnyn manuskassa opastetaan käyttämään ketjuja vain takarenkaissa, mutta ei selitetä miksi. Etupäässä tarttis tietty ainakin vähän tarkemmin katella että niille on tilaa kun ratista kääntelee ja/tai käyttää maxi joustoja, ettei lähde kaikki etupään hilut irti. Noi ketjut mitä tilasin oli 16 mm "clearance:lla" / "Kettengliederstärke:llä", eli lenkin halkaisija on ilmeisesti sen 16 mm. König:in henkilöautonketjuissa sama luku näkyi olevan 9 mm:stä 12 mm:iin. Eli ne tilaamani ketjut pitäis olla paksuhkot.