itse kyseisestä tilanteesta mitään tiedä, mutta joskus kilpaakin ajaneena josku liianki usein lapset joko vetää lippusiimaa tai muuten vaan väärällä puolella ni joutunu sanomaan jaksotuomarille etten aja ennenkuin katsojat omilla paikoillaan ja vanhemmista ei tietoakaan, ja ettei yleistetä ni on sielä monesti ihan aikuisiakin väärissä paikoissa.
ja joskus on myös tilanteita jossa ennen ajoa jos katson, että on riski kaataa tai mahdollisesti kaadon estämiseksi joutuu korjaamaan kaasulla siimojen yli ni olen siirrättäny yleisö, tai ainaki varottanu riskistä.
ja ainahan ei rataa tehdessä tule huomioitua kaikkia mahdollisia ajolinjoja/riskipaikkoja katsojien kannalta ni niitä siimoja tulis siirtää kun ne huomataan
onneksi ei vielä ole sattunu ja toivottavasti ei satukkaan sori avautuminen, mutta omasta mielestä turvallisuus ennen kaikkea joten kokeneempien pitäis näyttää mallia ja kertoa ensikertalaisille eikä itse olla just pahimmissa (parhaimmissa) katselu paikoissa ja luottaa että kerkee alta pois
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
|