Näytä yksittäinen viesti
  #54  
Vanha 19.11.2010, 22:50
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 201
Perusasetus

Jeps! Sarjasta oli tarkotus tehdä "kompaktin" kokonen jotta tuo marjasankon kokonen öljykylpy putsarikin mahtus vielä paikoilleen, ja sehän mahtuu. Eikä tuo pakosarja lukemani perusteella kai ihan välttämättä huonokaan ole..

Tänään ei sitten ollu tarkotus ees käydä tallilla kun vätysti niin pirusti.. Mutta kuis kävikään, näpräilin sitten tuollaisia juomatölkkejä ja siitä se ajatus sitten läks.. Piti käydä vähän alustelemassa hommaa!

Lisäselvennykseksi kuva kyseisestä tölkkimallistosta, mikä lie aiheutti vedon tallille kun noita katteli ja kätteli..




Mutta tuli sitten survottua sarja paikoilleen ja huudatettua jonkun verran siltä varalta että sarjaan olis pesiytynyt vielä jotakin mikä ei sinne ei kuulu. Kuva laitoksesta



Sarjalla on sitten enemmän sisäistä kauneutta kuin ulkoista, näyttää pinta aikas rosoiselta mutta kyllä se on sisältä hyvinkin sileä..

Ja nyt hieman asiaa joka saa osalla jo verenpaineen nousuun eli syöttöjen ruuvaileminen.. Olen tallentanut koneelle 3 erilaista syöttöpumppu kuvaa ja mikään ei auta kyllä oman kanssa. Itsellä siis vanhan mallinen pumppu ja haluisin tietää mistä tuohon saa lisää syöttöä, tuossa kuvajainen.



Ainut mikä näyttäisi olevan järkevällä paikalla ohjeiden mukaan on tuo pieni n.8mm pultti tuolla päädyssä jossa on sinettikin mutta kun sillä ei ole edes lukitusta.. Sammutusvivun säädön löysäsin jo ja silläkin tuntui olevan vaikutusta kun se pääsi siihen asemaan mihin se nyt voi tuon vaijerin löysäuksellä päästä, tosin se menisi käsin painamalla vielä n.15mm alemmas ja silloin kone jo puskee puhdasta hiiltä illmoille kun kaasuun edes vähän koskee.. Pakkosyöttö?? Siellä on selvä jousikuormitus vastassa kun painaa sen tuon vakio asennon yli, ja tuon alaspäin lähtävän vivun päässä (siinä sammuttimen akselilla) olisi se "pallopää" josta joskus on varmaan lähtenyt vipu jonnekkin..

Ai niin ja kumpaa te nyt suosittelette, tuikkaanko reiän siihen läpän yläpuoliseen alipaineletkuun vai käännänkö nippaa 180 astetta vai tehdäänkö molemmat??

Viimeksi muokannut Bj 40 : 19.11.2010 22:53
Vastaa lainaten