Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Hj-60`s hehkun malli ja toiminta riippuu vuosimallista ja siitä onko suorasuihku vai esikammiokone?? vanhemmassa 81-82 on hehkutus avaimesta kääntämällä hiukan ennen starttaus asentoa ilman jälkihehkua ja -83 ja uudemmat ennen kuin tuli suorasuihkutus koneet hehkutus on ns.ajastinreleellä...suorasuikussa on todellakin semmonen "makkaragrilli" hehkutus elementti..
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
|
.............kummallista....kun mulla oli -81 ja -85 kuuskymppi ja molemmat oli ajastin releellä eikä tarviinnu avaimista pidellä',sit -85:ssa oli tämä jälkihehkugrilli eikä turboa?????????????????????? selitä ny mulle.....
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|
Juuri näin,niitä on ilmeiseti ollu sitten molempia malleja käytössä kun mulla on ollu noita -81 HJ-60`siä 3 kpl ja kaikissa on ollu pelkkä avaimesta käännettävä "hiukan ennen starttausta malli"....noita suorasuihku moottoreita on ollu käytössä myös ilman turboa,olikohan näin että vuoteen -90 asti ja näissä ei myöskään ilmeisesti ollu lukkoakseleita??
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.