Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 15.11.2010, 13:05
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arppa Näytä viesti
nokka 180 astetta pielessä hihnan vaihtojen jälkeen...ja silti koneen saa käyntiin ja sillä pystyy ajamaan, ei vain ole kovin äkänen ja lämpiää hivenen reilusti.
Tarkoitit varmaan PUMPUN heitto 180*, koska nokka 180* pielessä on 360* kampiakselille ja se on sitte ihan sama mihin suhteeseen nää sitten ajoittaa noilla asteilla.... (nokkahan sitä moottoria ohjaa...)
Mutta kampiakseli 180* pieleen nokkaan (eli nokka 90* pielessä), niin venttiileitä, nostimia ja nokan laakeripukkeja alkaa oikeasti harmittamaan ja pussissa tuntuu voimakasta virtausta eurojen suuren virtausmäärän takia!!!

Ei ongelmaa hihnapyörän kanssa kun uusii joka kerta hihnan kanssa alapyörän ja kiinnityspultin. Pomminvarmaksi saa kun asettaa hihnapyörien väliin ns. "timanttilevyn", joka estää aukeamisen.

Ja kanattaa laittaa liimalla alapultti kiinni, niin sitä ei tarvitse enään IKINÄ avata...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten