Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.11.2010, 10:59
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

nyybi ei ikänä ole joutunut autoratsiaan sillätavalla että olisi autoa tutkittu, mutta ei mulla olekaan kokemusta kuin vähän, taitaa alle 20 euroopanmaata olla vasta aettuna suomenkilpisellä henkilö ja -matkailuautolla. Asuin yhden talven espanjassa suomenkilpisellä henkilöautolla olin ja ei minkäänlaista paperien tutkintaa vaikka poliisin kanssa olin useamman kerran tekemisissä muuten, autoiluun liittyen (vaihdelaatikkorikko motarilla, väärä pysäköinti, omavikainen kylkikosketus kun ruuhkassa peruutin parkkiin ja joku kerkesi vierelle sekä rattijuopon peräänajo)
Ilman riskiä ei voi elää.
Toki ennakoida kannatta ja on järkevääkin, itsekään en ehkä enää lähtisi samalla tavalla liikenteeseen kuin reilu 10v sitten, hetkenmielijohteesta kamat konttiin ja suunta kohti espanjaa, ainut asia minkä tein oli ns, vihreä kortti minkä tilasin vakuutusyhtiöstä, ilman sitä auto olisi takavarikoitu siinä kylkikosketuksen jälkipelissä ps. Arvaa oliko se mulla mukana kun korpit tuli: Kämpillä oli, onneksi kaveri oli kulmilla ja toi sen juoksemalla, korppien soittama hinausauto oli juuri laittamassa koukkua keulaan!
en yllytä ketään mihinkään, kannatta ottaa kaikki asiat huomioon mutta aina roiskuu kun rapataan..

t, nyybi
Vastaa lainaten