Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jason_
En kehtais tehä uutta topikkia, kun passaa mun houjein (hj61) vikaankin aika soppelisti nämä hilun vaivat. Eli kävin tuolla mettä auto teitä ajelemassa yks ilta ja "isolle" tielle päästyäni kiihäytin nopeuden sinne 80km/h tietämille, kunnes hoksasin lämpöjen olevan aika korkealla.
-> pysäytin auton ja laitoin kaikki maholliset lämppärit täysille pöhisemään, lämmöt laski normaaliin.. n.500-700 metrin ajon jälkeen taas sama homma. Vaihoin uuden termostaatin ja nesteet (edellinen ostettu vuosi sitten tojotalta) ja uskoin ongelmien loppuvan siihen ja loppuikin ne n.40km ajaksi. Vesipumpun tarkastin ja mielestäni oli kuin uusi.
Kannen ja lokin välistä näkyy kuplintaa pakosarjan puolelta ekan pytyn kohilla, huomenna meinasin purkaa ahtoputket pois ja kokeilla momentti avaimella pulttien kireydet. Öljyt ei ole ainakaan vielä harmaat, öljykorkissa ei ole harmaata, eikä nesteitten seassa ole "kinuskia"
Minkälaiset oireet voisi olla jos syylärin korkki jumii, koska sitä en ole uusinut?
|
Kerääkö painetta kun otat korkin veke ja kierroksia koneeseen? Hilun kansi oli halki kolmesta kohtaa kun meni vaihtoon. Tuli melkoinen suihku ko. menetelmällä. Pahvia epäilin ensiksi mutta toisin kävi.. :/ Edelleen ongelmat vaan jatkuu täälläkin. litra glygolia lisätty päivällä ja taas syylari "tyhjä". Nyt sammuttaessa ei päästä vesiä vaan jossain vaiheessa ajon aikana. Hyttiin tulee edelleen kylmääääääääää ---> kuumaa --> kylmää ---> kuumaa --->kylmää ---> kuuuuumaaaaa