Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 07.11.2010, 20:09
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Ajoajoiossa pitäis olla joustoa.

esim.
1.Ekan 4h30min ajoa sais ylittää puolella tunnilla ja se pitäis korvata seuraavalla tauolla yks/yhteen(45+30)

2.Päivittäisen ajoajan pituuden (9/10h) sais ylittää tunnilla ja se korvattais seuraavalla yötauolla yks/yhteen.

3.Päivänpituuden sais ylittää tunnilla kahtena päivänä viikossa ja se korvattais seuraavassa viikkolevossa tuplana. MIN tauko 24h+(korvattavat tunnit x 2) ja jos 45h ei tarvi korvata.

4.Kyllä sen 9 tuntia yötaukoa pitäis riittää jos yöpyy autossa muualla kuin asemapaikassa. Paitsi jos on käyttänyt kohdan 2 pidennyksen, silloin tarvis 10h. Eli kolme yötähän saa olla 9 tuntia eli tien päällä jäis kaksi yötä (max. kaksi+kaksi tuntia) korvattavaa. Nää tunnit pitäis korvata seuraavalla viikkolevolla.minimi 24h + korvattavat tunnit ja jos on täydet 45h taukoa, ei tarvis korvata.
kyllä se 11 tuntia tuntuu järjettömän pitkältä autossa maata. Kuka nukkuu kotonaan edes 10 tunnin unia.

5.Kahden viikon ajot sais olla 100h (56h+44h). Vanhojen rajojen(90h(56+34) ylitykset korvattaisiin heti jakson jälkeisessä viikkolevossa. esim jos vanhat ylitetty; vähintään 45h+ylitys.

Aluksi vaikka näin tai jotain....
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten