Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.11.2010, 17:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ihan pintapuolisesti ajatelleen, veikkaanpa ettei alunperin levyjarrullista saa muutostettua rumpujarrulliseksi, päinvastoin kylläkin...

huomioonotettavaa lisäks:

- raideleveys
- korottava vaikutus vs. kokonaiskorkeus
- akselimassat alkup. vs. muutetut (kantavuudet / lujuudet / teho / nopeus) + näiden osoittaminen paperilla
- jarrumuutosten osoittaminen mikäli rakentelet niihin ne levyt
- akselien kiinnitykset tukivarsiin / ripustuksiin
- ohjaus


ihan alkuun pohtisin, mistä mogista (?) ja vertailisin sen speksejä patrollin vastaaviin... eli jos mogin alkup huippunopeus 45 kmh ja teho 22 hp niin voipi olla työlästäkin

moggilaisissa tulnee mielenkiintoisena osuutena myös kardaanien rakenne...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten