ihan pintapuolisesti ajatelleen, veikkaanpa ettei alunperin levyjarrullista saa muutostettua rumpujarrulliseksi, päinvastoin kylläkin...
huomioonotettavaa lisäks:
- raideleveys
- korottava vaikutus vs. kokonaiskorkeus
- akselimassat alkup. vs. muutetut (kantavuudet / lujuudet / teho / nopeus) + näiden osoittaminen paperilla
- jarrumuutosten osoittaminen mikäli rakentelet niihin ne levyt
- akselien kiinnitykset tukivarsiin / ripustuksiin
- ohjaus
ihan alkuun pohtisin, mistä mogista (?) ja vertailisin sen speksejä patrollin vastaaviin... eli jos mogin alkup huippunopeus 45 kmh ja teho 22 hp niin voipi olla työlästäkin
moggilaisissa tulnee mielenkiintoisena osuutena myös kardaanien rakenne...
__________________
- Levannon We(l)ho -
|