Tänään tuli tämäkin haettua takapihalta pikaiseen kunnostukseen ennen Punkan ajoa. Saa nähdä, miten Ratsuni menee, ku on ens kertalainen ohjaksissa
No juu piti siis korjata ainakin kuskinpuolen etuiskarin korvake, ku irtos jossain vaiheessa tuolla Stadion Trialissa. Hieman oli iskari pulttikin taipunu ja alkanu repeämään jo irti, mutta matala-budjetti meiningillä hieman oikaisin ja heppasin kiinni, jospa se siellä vielä menis.
Sit samalla tuli huomattua, että etupyörin laakereissa on jokseenkin runsaasti väljää, joten niiden kiristys siinä samalla, ku sisälle kerran tuli otettua.
Juu ja kylma kun alkaa oleen, niin Taren puhki ruuvaama lämppäri piti koittaa saada kuntoon. Ja kun halvasta kotterosta kyse, joka ei ole ihan "just" muutenkaan, niin rälläkällä varovasti kennon suojusmuoviin kolo ja tutkimaan miten sais paikattua. Tarkasti oli porannu vaan toisen ruuvin läpi kennosta ja sekin ihan kulmaan.
Noo hetken mietiskelin ja ajattelin kokeilla paikata tuon ruuvvilla. Eli lyhyt peltiruuvi, johon laitoin pari "sisärenkaasta leikattua palsta tiivisteeks ja sit hylomarin tiivisteliimaa......ja ainakin pikaisessa lämmityskäytössä tuntu toimivan. Huomenna selviää sit kestääkö testiajon
Sit muistin yks kaks, että se syöttöhän on säätelemättä. Sit tallilla kun ei ole nettiä, niin mietin, että mitähän piti ruuvata. Pumpun päässä oli houkuttelevan näköinen säätö mahdollisuus ja eiku ruuvaileen........häh

Ei muutu savun määrä yhtään mihinkään, ei vähääkän

Sit miettimään........

sattumalta ronkalis samalla sammutus vaijeria ja kävin taas kokeilemassa ja nyt tulikin jo hieman savua. Tarkempi tutkiskelu osoitti, että sammuttimen varppi on aina ollu niin kireellä, että ei ole päästäny vipua "normi" asentoon. Vaijeri irti ja vielä hieman säätämään rajoitin ruuvia, niin johan se hieman sauhua tuprutteli....pitää huomenna testaa pers tuntumalta ja näkymältä, että mikä on se sopiva



Mikäs se pumpun päädyssä oleva ruuvi on???? Sekään kun ei enään taida olla missään originaali kohdassa