En yhtä äkkiä muista mihin se aikanaan suunniteltiin, mutta suomeen se ainakin tuli suuremmassa määrin L-sarjalaisen voimakoneen viimmeisenä lenkkinä; heppoja oli suuruusluokkaa 66 ja vääntöä toistakymmentä kiloa!
ja nuo mammuttirenkaat tais olla suuruusluokkaa 185/82-14 ja veto pelkästään yhden perän kautta
ja kokonaispaino taisi olla aina 2-3 tonnin välillä.
Mutta asiaan, eikökän tuo kaventaminen (siis akseliputken) ole mahdollista, ja vetoakselit voi tilata
esim. karpiolalta mittojen mukaan.
Taannoin tein noita vetareita pelkästään koneistamalla, mutta eivät yhtä lujat kuin "konepajalaatu"
Jos haluaa takaperään omanmittaiset vetarit, niin kannattaa miettiä hdj-80 etunapalukon poorikalikkaa
ja täyskevennettyä napaa esim mallia hj-61; silloin voi tilata pelkän vetoakselin pooreilla.
Niin, niile jotka eivät tienneet/arvanneet tuota mainitsemaani ensiesiintymistä; niin sehän oli 2,2 dsl hiace 80 luvun alussa.