Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 05.11.2010, 19:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Kuinkas niin hankalaa, taitaa pojat tuolla Romu Keinäsellä laitella päivittäin kokonaisiakin autoja prässiin
No joo, meneehän ne mutta ei tule enää ehjänä ulos


Lainaus:
Ja jottei ihan offtopic niin kyllä on hienoa työtä noi levikelokasuojat ja kevennyksetkin. Miten lie korin kestävyyden laita kun jäkistäviä rakenteita non rankasti kevennetään??
Noi dimple- reiät tukevoittaa uskomattoman paljon, vrt. sikkikoneella tehdyt urat suoraan peltiin (tosin nuo taitaa jäykistää jopa niitäkin enemmän). Eli reilusti pienemmällä materiaalimäärällä saa jotakuinkin yhtä kestävän rakenteen kuin suorasta tavarasta. Vastaavalla systeemillä ainakin jenkkilän kilpasarjoissa tekee mm. Trophy- truckeihin yms. tukivarsia joissa materiaalivahvuudet on yllättävänkin pieniä. Tietäen millaista tälliä ne saa jatkuvasti niin en epäile tuon tyyppisen rakenteen kestävyyttä ollenkaan.

Tietysti näitten Cherokeitten kantavat koripalkit on ihan perhanan ohutta tavaraa, että en sitten tiedä.. Varmaan selviää tulevaisuudessa Itse kyllä hitsaisin noihin runkopalkkeihin vielä levyt päälle, mutta olettaisin Villen niin tekevänkin.
Vastaa lainaten