Pari putkea tuli hitsattua lisää, alkaa keula taas näyttää autolta. Melkolailla samannäköinen se on kuin ennen etupään tuhoamista tulipellistä eteenpäin - mutta 30cm kapeampana maskin kohdalta ja lisäksi keulan hooppi on paljon pystymmässä kuin aiemmin.
Seuraavaksi pitäisi käydä moottorin kiinnikkeiden kimppuun, eli pitää tehdä uudet kiinnikkeet lohkoon, ja kun ne on valmiit niin sitten leikata ja hitsata eturunkoon kiinnikkeet. Sitten vähän jäykisteputkia ja levyä noiden kahden päällekkäisen putken väliin. Coil-overeiden lenkkiä en voi vielä tehdä, koska ensin pitää saada hommattua ne, ja lisäksi uusi etuakseli & renkaat että näkee tarkalleen mihin mikäkin osa tulee. Ei viitti alkaa arpomaan noitten paikkaa, menis kuitenkin taas kaikki uusiksi
Kuvat keulasta: