Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS
Putkea tulee turvakaariin ja kaikki ylimääräiset grammat on tarkoitus ottaa pois, siksi noi reiät. Heikentääkö palkkeja vai ei??? Dimble-työkalut on tehnyt ARS-metal Taavetista, tosin miulla ei vielä ole niitä kuin kahta kokoa. Joo meil taitaa olla Repron kanssa kisa kumpi jaksaa tehdä autoon enemmän reikiä  Voin ottaa kuvia työkaluista jos jotakuta kiinnostaa. Ei tuu liian hieno, kun ite tehään ja koko ajan pidetään "kirkkaasti" mielessä mihin käyttöön auto on tulossa. Vaativimpien peltitöiden teon on ulkoistanut miun kartturille, joten Pasin käsialaa noi levikkeet pääasiassa on. Mie vaan irvistelen aina kun se ei osaa tehdä miun päässä olevien kuvien mukaan 
|
Onks ARS metskun tekemässä työkalussa terä, millä painetaan toi reikä samalla, vai poraakko ensin reiä ja sit puristus? Eli ota kuvia työkaluista. OffiMage sorvaili mulle yhden tuollaisen. Tuokin siis tarvii ensin valmiin reiän ja sit prässissä levyyn painaminen. Sulla on varmaan joku pultti patentti, millä saat kirrattua rungon välissä??: