Viestiketju: Lehtijouset
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.12.2003, 20:34
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Jeps..Kyllä se on henk. kohtaisesti todettu.erääseen nimeämättömään maasturiin vaihdettiin ko.heavy duty jouset,alusta meni ihan tönkkiin.tien päällä auto toki käyttäyty niin hienosti että odotukset oli korkealla,mut maastossaLoppu pitkät joustot ihan tykkänään).asia hieman parani kun poistettiin pakoista yhdet lehdet.Mä kyllä ehdotin et olis kokeiltu vielä yhden lehden poistoa,mut omistaja ei halunnu enempää.
En mä millään pahalla tätä kirjoita älä loukkaannu,nää on vain mun kokemuksia emuista.
Mä kyl sinuna poistaisin yhden lehden pakoista.laittaisin sen talteen ja joskus kun jouset väsyy ja perä painuu,asentaisin sen takasin,pehmenee aikas paljon....Mut vain jos mä olisin sinä,mitä minä en ole joten....
Enhän mä edes tiedä minkälaista käyttöö sulla autollesi on....Jos maasturia käyttäis esim veturina(esim trailerin)ni sillon nää jouset on ihan ykköset!!!!
Nii,miksikö maastossa näin no uusi jousi kun on eikä kulumia ole ja ne nailonit latien välissä jousi toimii aikas hyvin kun kitka lehtien välissä on minimoitu.pidemmissä joustoissa kun lyhemmät lehdet tulee kuvaan enemmän ,jäykistyy jousikuorma todella paljon eikä auton paino riitä niitä pehmentään...
Mua itteäni ainakin vitutti ihan saatanasti kaverin puolesta ja vittuuntuneena katson et mulla on oikeus levittää tietoa näistä "isojen poikien merkkijousista"!
Olen aidosti sitä mieltä et nämä emun tuottamat jouset kuuluu kuorma-autoon eikä maasturin alle.
Parhaat lehtijouset mitä koskaan on tullu mua vastaan löytyy jeeppien alta,ne a´lkuperäiset sopivasti liestyneenä antaa ihan mielettömät joustot(ei niinku usko ihan heti silmiään et latijousethan siinä on...
Sen verran tuore on tämä jousien vaihto tapahtuma et vielä en voi sanoa etteíkö näillä emuilla joskus,aikoja auton alla olleena,saattais tulla vielä hyvinkin toimivat jouset,mut ei hyvältä näytä.
Ovat sitä paitsi(ainakin tänne tuotuna)mielestäni ihan sika kalliit setit,jouset ja iskaritX4 et sais kyllä toimia jollain lailla.
Sit on nää emun iskarit........Vittu niin järjettömän jäykät etten ainakaan minä edes kuvittelis laittavani maasturiini.niinku olis koivuhalot vaimentimina.
Yhteen vetona väitän ettei nää emun hemmot tiedä maastureista muuta kun et ne painaa enemmän ku hlö autot.
tällasta...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten