Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.11.2010, 22:27
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hunter x Näytä viesti
joo. sillon kun olin "taksiapina" niin kyllä sitä joutui pysähtyyn ratsiaan ihan yhtälailla kun normi autoilijat. 20v kuskasin porukkaa paikasta aa paikkaan bee. mutta sellasen huomion tein (ihme kyllä) että täälä maaseudullapa ja tuskin kaupungissakaan ei puututa vaikka taksari olis 3 vuorokautta painanu samoilla silmillä. ei sen puoleen että sitä ois asiakkaatkaan aina ymmärtäny jos tarvi joinain sesonkiaikoina pistää luuri kiinni ja nukkua hetki. vittuiltiin vaan että "olit sitte laittanu puhelimen kiinni kun oisi kyytiä tarvinnu".. enää en lähtis sille tielle. nyt olen "oikeissa" töissä" mutta asiaan. onhan se ihan hyvä kyllä seurata kuskien päivän pituutta mutta kyllä sitä vois sitten tehdä kaikille ammatikseen ajaville. ja siinäkin olis tietysti järjen käyttö sallittua. eikä tartte kenenkään vetää poroja nokkaan mun mielipiteistä!!!!
Eräskin taksari kiroili kun aina sairaala kyydillä käydessääm joutui puhaltaan,no ei menny kauan kun eläkepäivät koitti,ja tässätapauksessa ei alko näytellyt sitä merkittävää roolia...

Eli kyllä se valvonta pelaa sielläkin.
Vastaa lainaten