Vähän tai sain pitkästä aikaa jotain tehdyksi. Pari putkea tuli taas lisättyä keulalle, sain viimeisteltyä konepellin kavennuksen, ja vinssipeti sekä jäähdyttimen alatuet on nyt paikallaan.
Sivukuvaa:
Edestä:
Vinssipeti ja syylarin alatuet. Vinssipetiä täytyy vielä hieman vahvistaa lattaraudalla takareunasta, ja syylarin tukia hieman muotoilen uusiksi ja tilapäisesti kulmissa olevien lattaraudan pätkien (ei edes hitsattu kiinni) tilalle tulee varsinaiset tuet. Varmaan 2mm pellistä taivuttamalla "mutkat".
Vinssi ei alkuperäisessä asussaan toimi ollenkaan tuolla keulan alla. Tai siis toimisi, mutta vapautusvipua ei pystyisi laittamaan edes kiinni (saati sitten käyttämään

), ja virta- & maajohtojen kanssa olisi vähän tiukkaa.
Ei muuta kuin vinssi auki, ja tutkailemaan josko moottori- ja planeettapäätä pystyisi kääntämään. Ja pystyihän ne

Nyt sitten moottoripää on käännetty 90* taaksepäin, ja planeettapuoli 90* eteenpäin. Nyt taas homma pelittää
Edestäpäin; vapautusvipua voi käyttää, eikä se tule edes auton etureunan tasolle. Pitäisi olla kohtuuhyvin suojassa - kunnes kivi tai oksa iskee siihen
..ja vastaavasti konehuoneen puolelta, nyt on piuhat helppo laittaa kiinni ja ovat mukavasti suojassa ja myös tarpeen mukaan helppo suojata vielä tehokkaammin: