Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.11.2010, 17:56
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tannoy Näytä viesti
Nyt kysyn rohkeasti mielipidettänne asiasta:
Onko tässä juuri mitään järkeä?
Jos tiellä meinaat ajaa, niin EI!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tannoy Näytä viesti
Mitä tapahtuu kiisselinkulutukselle? Nyt auto vie seka-ajossa varsin kohtuulliset 8l/100km (kesä) - 10l/100km (talvi).
Lisääntyy reilusti.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tannoy Näytä viesti
Onko mutikoista talvirenkaiksi?
Nykyisellään auto on aivan kauhea talviauto, kun joka mutkassa ollaan poikittain (tahallaan tai vahingossa) ja lukoton perä pitää huolen että jokaisessa möykyssä ollaan jumissa.
(Lämmin tuollainen pieni koppi kyllä on!!)
Ei. Auto olisi vielä toivottomampi pienemmästä pintapaineesta ja kovasta kumiseoksesta johtuen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tannoy Näytä viesti
Minkälaisia muokkauksia/korotuksia autolle pitää tehdä että tuon kokoiset rattaat mahtuvat pyörimään?
Sorvin ääreenkin pääsen, mutta hitsaushommat eivät näissä puitteissa onnistu.
15-20 cm pitäisi saada koria ylemmäksi navoista. Eli hulvaton korikorotus ja sauvat tappiin ja taakse jotain.

Kilvettömään mökkiautoon voisi kyseisen modauksen tehdä, mutta ei tieliikennepeliin. Kaikki edellä mainitut seikat kun eivät mitään määräyksiä täytä!!!
Vastaa lainaten