Viestiketju: Rocky 2.8d -->2.8td
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 31.10.2010, 17:19
VMika VMika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.03.10
Sijainti: Joensuu/Liperi
Viestit: 212
Perusasetus

Ok, eli ratasjakopää, moni vaan puhunut ketjujakopäästä, tarkempia tutkimatta niin ajattelin olevan.
Eli kumpainenkin noista omistani rekisteröity -89 loppuvuonna mutta tuo varaosa-auto kait vanhaa varastoa ollut koska ratasjakopäällä, pyöreäalamppuinen, jne..
Syöttöpumput heittäen vaihtokelpoisia noiden konetyyppien välillä eli ovatko samalla akselilla?

Pistähän ahdot kaakkoon ja sit tarinaa tuosta mese koneswapista

...välillä hieman pähkäilyttää pistänkö tuon turbollisen 340tkm ajetun huoltoauton osiksi vai kannattaako laittaa vielä leimalle kun vaatis lähinnä hitsiä, takanorran ja etumurrokset..
..vai teenkö tuosta turbo+pikkuosa adoption ajossa olevaan 260tkm ajettuun pätkä henkilömaasturiin jota ei oikeastaa koskaan hitsattu ja muutenkin tosi hyvä, vaatis vaan suihkun kärjet ollakseen alkuperäisen hyvä, sais turbollisena vaan kivasti mielekkyyttä tuon kulkuhaluihin ja sit ois muutenkin varaosia tarvittaessa, vaikeeta


Ja Petek, tuo vituixmän oli eka minkä siellä savonpuolella toivalassa kurssilla ollessani kuulin

Viimeksi muokannut VMika : 31.10.2010 18:10
Vastaa lainaten